Sunday, April 27, 2008

此路不通

看著方皓玟和高皓正賣力(吃力)地在數那個Ringtone榜,我深切地感受到,這個環節在這個娛樂圈裡面最大貢獻是製造了就業(曝光)機會。為什麼連ringtone都要數榜?又有幾多是根據被下載次數而定的呢?還是只要新歌派台,唱片公司就會傾排位?而如果如此一個榜都要傾,是否浪費人力資源,連ringtone都叫音樂榜,又是否侮辱了香港流行樂壇呢?究竟Roadshow的節目可不可以用比較摩登而好看的拍攝和剪接手法去製作呢?不要一味搖鏡,不要硬加無謂而核突的graphics,像介紹日本菜,畫面就硬Crop了一條邊,用日本漫畫體寫著"日本菜",究竟為咩呢?節目環節名稱,介紹養魚的不叫魚樂無窮,胡慧沖介紹泰國的,不叫沖出泰國guide可以嗎?

而其實我也不明白為什麼自己會無聊得要認真看待roadshow的節目。每日搭巴士只要視線直望就要看到電視,這種有意無意間被迫看roadshow的感覺殊不好受。那裡每年一度的音樂至尊頒獎典禮更是戇居極品。連你都係音樂至尊,香港真可悲。

4 comments:

Fun said...

你做咩唔連結我?

maria said...

因為你係"我的最愛"嘛,連啦連啦

Pete said...

有一次
我同黃波一齊睇Roadshow
中大謝霆鋒又係報緊榜
佢每講一個Tag(Gag!?)
我地都忍唔住爆一句
「點呀!!!」
至於佢個「至尊」頒獎禮
真係全城最得啖笑之極.....
聽說頒o左四個鐘都未...完

maria said...

佢都有樂壇價值的話,我地自己新傳又整返個喇!